TRÓJKA Nidzica - obóz rekreacyjno - sportowy w Jantarze

19.11.2021 10:25
      Galeria zdjęć -> TUTAJ

Ostatni wakacyjny czas przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego nasi uczniowie spędzili na obozie rekreacyjno sportowym w Jantarze. Obóz odbył się w dniach: 19 – 25 sierpnia 2021 r. Tygodniowy pobyt uczniów nad morzem obfitował w różnorodne  atrakcje, podczas których każdy znalazł coś dla siebie. Była piłka nożna, koszykówka, tenis ziemny, podchody, ringo, badminton. Łapiąc garściami promienie późnoletniego słońca uczniowie spędzali również czas na plaży. Były kąpiele w morzu pod nadzorem ratowników, siatkówka plażowa, piłka nożna plażowa, wyścigi, gry i zabawy na piasku oraz błogie plażowanie - słowem: dla każdego coś miłego. Uczniowie korzystali również z basenu i obiektów sportowych znajdujących się na terenie ośrodka. Nie lada atrakcją była wizyta w Parku linowym, w ZOO oraz jazda na gokartach. Wieczorami nie zabrakło grilla, karaoke oraz zabaw integracyjnych.

Ostatni wieczór był okazją do podsumowania obozu – opiekunowie wręczyli nagrody za najczystszy pokój dla dziewczynek i chłopców, za udział w „mam talent” i za życzliwość wobec kolegów i koleżanek.

To był cudowny czas. Nasi uczniowie bezpiecznie, w dobrych nastrojach i wypoczęci wrócili do domu.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku -> TUTAJ

Obóz poprowadzili: Dorota Malinowska, Kazimierz Wrotek,  i Paweł Jankowski, a całością kierował Bartek Kaczmarczyk.

Zajęcia wakacyjne w Trójce dla przedszkolaków

19.11.2021 10:26
      Galeria zdjęć -> TUTAJ

Od 2 sierpnia nasza szkoła pełniła wakacyjny dyżur. Każdego dnia staraliśmy się zapewnić dzieciom wiele atrakcji. Korzystając z dobrej pogody dużo czasu spędzaliśmy na świeżym powietrzu bawiąc się na boisku wielofunkcyjnym oraz na naszym placu zabaw, malując kredą na chodniku, grając w zbijaka, klasy oraz jeżdżąc na rowerach w naszym miasteczku ruchu drogowego. Wielką radość sprawiły dzieciom zajęcia sportowe przeprowadzone przez p. Bartka z MOSiR w Nidzicy. Niestraszna nam była nawet deszczowa pogoda. Wykorzystaliśmy ten czas na zorganizowanie warsztatów kulinarnych. Królowały głównie warzywa, z których przygotowaliśmy zdrowe drugie śniadanie.

Poza talentem „do gotowania” odkryliśmy też w sobie talenty wokalne (karaoke) oraz taneczne.

Dzięki Panu Pawłowi – dyrektorowi Nidzickiego Ośrodka Kultury w Nidzicy mieliśmy okazję zwiedzić i poznać historię nidzickiego zamku i jego okolic oraz zostaliśmy wtajemniczeni w zasady Interaktywnej Wizualizacji Miasta i Zamku.

Ostatniego dnia gościliśmy Panią Julitę z Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Nidzicy, która przeprowadziła ciekawe zajęcia z kodowania. Pozostały czas spędzaliśmy na świeżym powietrzu świetnie bawiąc się podczas zabaw i gier ruchowych. Wszystkim, którzy wspierali nas podczas dyżuru serdecznie dziękujemy.

Telewizja Trójka - szkolne wiadomości

03.07.2021 23:11
      Zapraszamy do obejrzenia szkolnych wiadomości Telewizji Trójka:

Dzisiejsze spotkanie poświęcamy naszym Absolwentom - Ósmoklasistom, których po wakacjach SERDECZNIE ZAPRASZAMY do odwiedzin w szkole, która na zawsze będzie już Waszą szkołą.

Rozstajemy się z Wami na dwa wakacyjne miesiące, ale całą naszą ekipą obiecujemy wrócić we wrześniu, radośni każdym promieniem wakacyjnego słońca, uśmiechu, niezapomnianych wrażeń i każdą z cudownych przygód, jakie przyniesie nam wszystkim nadchodzący czas beztroski.

Scenariusz, nagranie, realizacja i montaż:

Karol Rudziński, Jacek Maculewicz

Podziękowania dla Rady Rodziców przy SP3 w Nidzicy

02.07.2021 07:47

Czasem nie trzeba dużo słów, trzeba tylko tych właściwych.

Dlatego rozpoczniemy cytatem, który w najbardziej właściwych słowach oddaje to, co chciałaby Wam dziś powiedzieć szkolna społeczność, której i Wy, droga Rado Rodziców przy SP3 w Nidzicy jesteście przecież cząstką:

„Szukaj celu, który Cię uskrzydli, natchnie, da Ci prawdziwą wewnętrzną satysfakcję”.

Taki właśnie był ostatni rok naszej wspólnej pracy - RAZEM szukaliśmy nowych celów i nie baliśmy się wyzwań, niejednokrotnie stawialiśmy kroki w nieznane, by potem razem cieszyć się tym, co odkryliśmy.

I za to właśnie Wam DZIĘKUJEMY - że nie baliście się wskazywać nam i iść razem z nami po tych „nieodkrytych jeszcze drogach”.

Czasem życie przypomina koło - każdy koniec to jednocześnie POCZĄTEK czegoś nowego. Ufamy, że z końcem roku szkolnego nic się nie skończyło, że to właśnie początek i kolejny krok w naszej współpracy w nowym roku szkolnym. Za każdy, nawet najmniejszy, ale wspólny sukces DZIĘKUJEMY z nadzieją na kolejne - dziś widzimy, jak wiele możemy osiągnąć współdziałając.

W imieniu całej szkolnej Społeczności:

Barbara Biedrzycka - Falba, Marzena Świderska

Rada Pedagogiczna SP3, Samorząd Uczniowski SP3

Wycieczki rowerowe czwartoklasistów

19.11.2021 10:27
      Galeria zdjęć -> TUTAJ

W ostatnim tygodniu czerwca odbyły się w naszej szkole wycieczki rowerowe do Szkółki leśnej „Dąbrówka”. Uczniowie klas 4 A i 4 B, którzy zdali egzaminy na kartę rowerową, mogli zweryfikować w praktyce swoją wiedzę dotyczącą znajomości przepisów w ruchu drogowym oraz umiejętności jazdy na rowerze. Sygnalizacja skrętu w prawo lub w lewo, jazda w kolumnie rowerowej, zachowanie się na przejeździe dla rowerzystów oraz przejściu dla pieszych odbywała się pod czujnym okiem nauczycieli: Joanny Czeszejko, Małgorzaty Zakrzewskiej, Jacka Maculewicza oraz Jacka Gnidzińskiego. Trasa wycieczki wiodła ścieżką rowerową przez Nidzicę, Nibork i lasek miejski. Czas na zasłużony odpoczynek i posiłek wszyscy spędzili na świeżym powietrzu, otoczeni zielenią drzew. Wspólnie rozpaliliśmy ognisko i upiekliśmy kiełbaski. Dziewczyny z paniami grały w ringo, w piłkę nożną oraz kalambury. Chłopcy ruszyli z p. J. Gnidzińskim dalej zwiedzać malownicze zakątki naszej gminy.

Wycieczka była udana, pogoda i humory dopisywały. Zmęczeni, ale uśmiechnięci wróciliśmy do szkoły, a nasze wesołe miny świadczą o tym, że świetnie się bawiliśmy.

Pozdrawiamy w wakacyjnych humorach !