Obóz rekreacyjno-sportowy Jantar 2023

22.08.2023 12:30

Galeria zdjęć->TUTAJ

TRÓJKA Nidzica melduje - OBÓZ REKREACYJNO-SPORTOWY Jantar 2023 rozpoczęty.

Za nami szczęśliwa podróż, zakwaterowanie, kolacja i pierwsze zabawy, zaś przed nami pierwsza noc - postaramy się dziś nie dać mocno w kość naszym opiekunom...

Dzień drugi - zdobyliśmy trochę wiedzy na temat zamku w Malborku, po smacznym obiedzie powitaliśmy Bałtyk, a po kolacji były gry i zabawy sportowe.

Serdeczne całuski dla rodziców. Ps. jeszcze nie tęsknimy.

Dzień trzeci - obfitował w emocje: strach, zwątpienie ale także radość, a to za sprawą parku linowego. Po południu zjedliśmy najlepsze lody na Pomorzu i oczywiście zajęcia sportowe. Wieczorem jeszcze czekają nas zabawy terenowe.

Dzień czwarty - atrakcje na wielkim placu zabaw. Po obiedzie korzystaliśmy z pięknej pogody kąpiąc się w promieniach słońca i falach morza, a wieczorem obowiązkowo zajęcia sportowe.

Dzień piąty - niedzielę - zaczęliśmy od mszy świętej w tutejszym kościele. Następnie było zwiedzanie okolicy, lody i inne słodkości. Pogoda dopisuje więc wygrzewaliśmy się na plaży . Po kolacji piłka nożna, siatkówka, koszykówka i zabawy bieżne, a przed nami jeszcze konkurs "Mam talent".

Ps. Może ktoś zgadnie kto jest przedstawiony na malunkach naszych zdolnych uczestników.

Ostatni dzień naszego pobytu spędzaliśmy na dokarmianiu zwierząt w mini ZOO, co sprawiło nam wielką radość. Nie mogło zabraknąć aspektu sportowego na torze gokartowym (rywalizację indywidualną w grupie starszej wygrał Filip Sikorski, a w młodszej Olek Ciesielski).

Ostatnia kąpiel i pożegnanie morza. Na koniec ośrodek Wiking ugościł nas potrawami z grilla, a przed nami jeszcze "zielona noc".

Pozdrawiamy naszych rówieśników, którzy teraz w Nidzicy spędzają ostatnie dni wakacji.

Pozdrawiamy serdecznie znad polskiego morza.

UKS Trójka, opiekunowie- Dorota Malinowska, Agnieszka Gnidzińska, Kazimierz Wrotek, Paweł Jankowski.

Pozdrowienia z dyżuru wakacyjnego

03.08.2023 18:55
        Galeria zdjęć->TUTAJ

Pozdrawiamy wszystkch wczasowiczów z dyżuru wakacyjnego.  U nas też jest słonecznie i wesoło.

Z życzeniami cudownych wakacji

02.07.2023 16:57

Galeria zdjęć->TUTAJ

Razem z klasą 3b TRÓJKI Nidzica ŻEGNAMY SIĘ Z WAMI na czas wakacji - niech będą cudowne, niezapomniane, ale przede wszystkim BEZPIECZNE.

Do radosnego zobaczenia we wrześniu.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania na facebook'u szkoły.

Zakończenie roku szkolnego 2022/2023

27.06.2023 16:04

Galeria zdjęć->TUTAJ

Rozpoczęły się upragnione wakacje. Cieszymy się z każdym z Was, kto z sukcesem skończył ten rok szkolny, a szczególnie gratulujemy wyróżnionym za najwyższe średnie ocen i za inne osiągnięcia Serdecznie GRATULUJEMY również rodzicom wyróżnionych uczniów

Przed Wami wakacje - czas zasłużonego odpoczynku. Niech będzie to dla Was czas radosnej zabawy i swobody - nie zapominajcie jednak o bezpieczeństwie swoim i innych. Bądźcie ostrożni, rozważni i DO ZOBACZENIA we wrześniu, kiedy to przywitamy Was z uśmiechem na twarzy i radością w sercu...

A oto fotorelacja z naszego uroczystego zakończenia roku szkolnego 2022/23.

Wycieczka klas 0a i 0b do Źródlanej Wioski

27.06.2023 15:43
        Galeria zdjęć->TUTAJ

Chcąc uczcić zakończenie roku szkolnego 22.06. grupa 0 A oraz 0 B wybrały się na wycieczkę do Źródlanej Wioski. Dzieci tworzyły przepiękne pejzaże namalowane farbami na torbach, a po 1,5 km wyprawie krętą trasą na dzieci czekały pieczone kiełbaski. Wszyscy dość zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do szkoły. Kochani odpoczywajcie bezpiecznie przez ten okres wakacyjny i nabierajcie sił do dalszej nauki. Opiekunowie grup Marta Szymańska, Edyta Grzela, Elżbieta Kulaś i Ryszarda Dumińska.