Wyjazd uczniów klas 5a i 6b na pływalnię w Mławie

25.05.2023 18:18
        Galeria zdjęć->TUTAJ

Pływanie to nie tylko ważna umiejętność życiowa, ale też efektywny trening całego ciała.
        Pływając ćwiczysz całe ciało, a intensywność tego treningu możesz dostosować do swoich potrzeb, dlatego też klasa 5a i 6b postanowiła wybrać się na pływalnie w Mławie.
        Kontakt z wodą na pewno korzystnie wpłynął na psychikę naszych uczniów oraz pomógł im dostarczyć nowych wrażeń.
        Wszystko to z udziałem nauczycieli Pawła Jankowskiego i Andrzeja Rusia.

Wycieczka uczniów klas pierwszych do Ciechanowa-Sierpca

25.05.2023 18:19
        Galeria zdjęć->TUTAJ

1a i 1b przeżyły wspaniałe godziny na wycieczce Ciechanów-Sierpc.

W Parku Nauki Torus edukator, w telegraficznym skrócie, objaśnił działanie dostępnych urządzeń. Był hologram, znikająca ręka, latający dywan i wiele innych zaskakujących stanowisk. Dzieci wypróbowały je wszystkie.

Wielką radość sprawiło samodzielne wykonanie tęczy w probówce. Zwiedzanie wsi mazowieckiej, to był relaksujący powrót do przeszłości, śpiew ptaków, wspaniałe krajobrazy i towarzystwo zwierząt.

,,Przeżyliśmy wspaniałą przygodę"- mówiły rozśpiewane dzieci. Brygida Dębińska, Ewa Szwarc, Edyta Grzela.

Wycieczka uczniów klas 0b oraz 3a do Ciechanowa

22.05.2023 18:16

Galeria zdjęć->TUTAJ

19 maja 2023 r. odbyła się wycieczka uczniów klas 0b oraz 3a do Ciechanowa, gdzie odwiedziliśmy salę zabaw „Hopa Park”.
        Tu, pod okiem instruktorów, dzieciaki poddały się dzikiemu szaleństwu, skacząc po trampolinach, z rampy, wciskając z wysokości świecące przyciski, zjeżdżając ze dmuchańców, jeżdżąc na symulatorach pojazdów czy biegnąc wzdłuż ruchomego walca. W międzyczasie skosztowaliśmy pysznej pizzy i zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do domów.

Opiekunowie: Anna Godlewska Marta Szymańska Ela Kulaś Justyna Rogowska.

Wycieczka uczniów klas 5a, 4a i 4b do Gdańska

22.05.2023 08:33
        Galeria zdjęć->TUTAJ

17 maja uczestniczyliśmy w wycieczce nad polskie morze.

Na początek zwiedziliśmy Westerplatte. Podążając szlakiem obrońców polskiego wybrzeża dotarliśmy aż pod pomnik poświęcony bohaterom. Potem popłynęliśmy statkiem zwiedzając port, obserwując wspaniałe promy i statki czuliśmy morską bryzę i wdychaliśmy jod aż w końcu pokłoniliśmy się Neptunowi. Zachwyciła nas również Starówka, gdzie zwiedziliśmy kamienicę najbogatszego mieszczanina Uphagena.
        To był mile i ciekawie spędzony czas pełen wrażeń i radości. Zapraszamy na krótką relację z naszej wycieczki.
        Uczniowie klasy 5a, 4a oraz 4b wraz z opiekunami: Paniami Beatą Gotowecką, Dorotą Malinowską i Edytą Grzelą.

Muzeum mitologii greckiej

15.05.2023 09:12
        Galeria zdjęć->TUTAJ

Uczniowie klasy 5 b, zauroczeni fantastycznymi opowieściami o bogach i herosach greckich, swoje spotkanie z nimi utrwalili, tworząc muzeum mitologii greckiej.

Znajdują się w nim eksponaty związane z bohaterami mitów oraz fascynujące opowieści o ich niezwykłych przygodach.
        Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia naszego muzeum. Przekonacie się, że Syzyf nadal wtacza głaz pod górę, Odys wciąż płynie do Itaki, a Ariadna rozwinęła kłębek nici, by uratować Tezeusza. Wśród bohaterów spotkacie też Dedala, który jeszcze nie zdążył odpiąć swych skrzydeł, Minotaura uwięzionego w labiryncie, Prometeusza i człowieka ulepionego przez niego z gliny. Na odwiedzających czeka nektar o cudownej mocy, dający życie wieczne oraz inne związane ze światem antycznym eksponaty.
        Co prawda noc muzeum już za nami, ale u nas zawsze jest ciekawie i warto zajrzeć do pracowni nr 19, bo tam jest siedziba naszego muzeum. Zapraszamy! Wstęp to tylko uśmiech i życzliwe słowo.